Eilinen sain valmiiksi ramin liukupinnat jotka myös tuntuivat sopivan hyvin paikoilleen. Nyt pääsin ehkäpä kriittisimpään vaiheeseen eli sylinterikiinnikkeen sovitukseen.
|
Koneistetut pronssiset liukupinnat tukirautoineen |
|
Takaliuku paikoillaan |
|
Koko paketti sylintereineen kasassa |
Otsikon mukaisesti sain tänään kaikki rungon isot hitsaukset päätökseen ja samalla myös hiottua ja siistittyä saumoja. Ylätuet sopivat siististi pienen särmäyksen jälkeen eikä sylinterikiinnikkeen kanssakaan ollut ongelmia kun ram oli tukevasti kohdistettuna alasimeen ja sylinterin mäntä oli kiinnityslaipassa kiinni.
|
Sylinterin kiinnike heftattuna paikoilleen 8 mm korotuspalojen kanssa |
|
Runkoputken pääty ja yläkotelo siistittynä tukirautoja varten |
|
Ylätuen paikoillaan |
Runko on siis nyt valmis joten seuraavaksi edessä on paljon pikku juttuja, paineilma rojut ja niiden kiinnitykset, poljin yhdystankoineen... Ja pitäisi tälle nimikin keksiä, väristä puhumattakaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti